برای ندای آزادی

سلام ندا جان


خوبی؟ از آسمونها چه خبر؟ از اون بالا  ماها چه شکلی هستیم ؟ هان؟


کی؟ من؟ شکل زالو ام؟ تو لجن و کثافت وول میزنم؟


راستی از خیابون کارگر تا عرش نیلوفری با چی رفتی؟ ناقلا دربست گرفتیا...


کاش می شد تویی که انقدر از زندگی سرشاری بمونی و یه زالویی مثل من که نه عرضه‌ی زندگی داره نه خودکشی برم...


میبینی؟ تو اونجا سر همون چهار راه تو شنبه‌ی سیاه پر زدی و رفتی


و من بی‌عرضه کلی که خودم و راضی میکنم و ترسهام و میزارم کنار که عکست و بزارم تو این صفحه‌ی لعنتی تازه به خودم میگم یهو یکی مشکل قلبی داره میبینه ناقص میشه...


میبینی چقدر زنده موندن فرق داره با زندگی کردن ؟


آخ که چشمات چقدر از یاد نرفتنیه دختر...


هی بخند...


--------------------------------------------------------------------------------------

از طرف خودم و خواننده های این صفحه به داغداران ایشان تسلیت

و به خودم و زنده موندن بیهوده ام لعنت

می فرستم

--------------------------------------------------------------------------------------

نمی دونم این شب لعنتی رو خونواده ات چجوری صبح می‌کنن ... خدا کمکشون کنه

خدا کنه فیلم و نبینن... وااااااااای‌ی‌ی‌ی‌ی‌ی‌ی‌ی

--------------------------------------------------------------------------------------

اگه مشکل روحی و قلبی دارین باز نکنین --- آخرین نگاه ندا